Så vad har min mobil upplevt på senare tid?

Bland annat mina fina flodhäststrumpor som jag hade på mig en dag.
 
 
 
 
Ett ösregn fotograferat genom bussfönstret när jag var på väg hem från veterinären i fredags.
 
 
 
 
Ett något suddigt fullständigt kaos efter att Zombie rivit ut massvis med böcker. Han åt upp en halv bokbaksida på en pocket och spydde upp den över hela Jonathans skrivbord. Just då var han rätt billig.
 
 
 
Mina nyinköpta byxor. Jag har spanat på dom i säkert ett halvår och i tisdags när jag kom in i butiken så var dom på rea. Äntligen!
 
 
 
Invigningen av byxorna blev en promenad utåt Lövsta och halvvägs hade jag depåstopp med varma koppen och blötutsikt.
 
 
 
 
Slutligen en regnbåge över husen här hemma som jag såg igår när jag kom hem.
 

Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Oj jäklar, haha! Tack så jättemycket för dina tips! Ska sätta ihop ett nytt träningsprogram inom det närmsta & då kommer dina tips & råd säkerligen komma till bra hjälp :)

2012-09-22 @ 15:45:21
URL: http://flikkand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0