Höst

Det är höst, vilket för mig är lika mycket en känsla som en årstid med synbara tecken på förändring. Jag känner oftast hösten i luften en vecka innan andra börjar prata om den och känna och se den. Det är lite spännande. Kanske är det för att jag tycker rätt bra om hösten medan många andra desperat vill ha sommaren kvar så länge det bara går.
 
Idag fick jag frysa lite lagom när jag var ute och traskade med Zombie. Eftersom det var första gången den här hösten som jag blev kall var det inte så dumt att få komma in och ta en varm dusch efteråt. Annars föredrar jag att vara varm, gillar att ha kläder efter väder och vara varm och torr när andra fryser och är blöta bara för att dom tycker det är viktigare att se bra ut. Sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0