Gottigott i magen

Tack Valio för att jag och mina laktosintolleranta medmänniskor också får prova på olika saker. Nu väntar jag bara på lite mer ekologiskt laktosfritt. Än så länge finns det bara mjölk, men det är en början. Hur som helst, den här kvargen var god. Bra mellanmål efter träning eller som frukost. Imorgon tänkte jag dock prova att göra egen på kvarg och vaniljpulver. Är inte så förtjust i att äta sockrade saker dagligen och framförallt inte till frukost. Men betyget är klart godkänt och jag ska äta den igen.
 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande. Jag tycker den laktosfria marknaden växer hela tiden. Man har bara bra saker att se fram emot! ;)

Hahaha, kanske jag har lite sådana aspergerstendenser, så sträng som min kalender är.

2012-09-17 @ 18:22:30
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0