En promenad


Fantastisk pose med en rörig bakgrund, aningen mörk också.
Hur som, det var vad jag hade på mig.
 
Nyckelpigesällskap i väntan på bussen, jag fuskade en
bit eftersom jag är så trött på att gå här hemma.
 
Det såg blött ut framöver när jag kom till tranebergsbron
 
Bro
 
Ett stycke stockholmsnatur
 
Höst på ingång
 
Ett annat stycke stockholmsnatur
 
Här mina damer och herrar har jag delat ut post,
att ha brev till dörren där nere till vänster var inte bonuspoäng.
 
Vy från låga nr på Tavastgatan
 
Ena porten springport, andra hiss. Minns det som igår. Det finns alltså A och B här.
 
Ja, namnet på gatfanskapet som stressade sönder mig var tredje arbetsdag.
 
På högersidan precis utanför bild är en port där det alltid fanns en liten skål
Dumle eller Geisha i trapphuset, rundans höjdpunkt. Längre ner på samma sida
finns en rolig port med ett tjusigt trapphus i grönt och rött.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka fina bilder!

2012-09-03 @ 21:28:15
URL: http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0