Dagens mobilbilder

Idag gick jag upp tidigt, tidigt för att åka iväg på killarnas handbollsmatch. Långt bort och iskallt när klockan inte var mer än sju och vi begav oss hemifrån.
 
Lyckligtvis ordnade det till sig aningen så när vi efter matchen bestämde oss för att äta en god frukost var det möjligt att sitta ute.
 

Surdegsbröd med kallrökt lax och mycket grönsaker
 
 
 
Därefter begav vi oss mot Liljeholmen för att se på korpinnebandy. Min stackars skadade make kunde inte vara med så han fick agera coach åt bror och far och vänner. Vi var rätt tidigt så jag tog en promenad i väntan på matchstart.
 
Industriområdet runt cementa
 
 
Utsikten från LIljeholmskajen mot Hornstull
 
 
Trappan upp till Liljeholmsbron
 
 
 
Sedan tog bilderna slut men inte dagen. Vi åkte hem och jag bytte kläder innan jag tog gamle blixten eller vad nu cykelskrället kan heta och begav mig mot tunnelbanan som tog mig till en fin vän där jag drack te och pratade en stund innan jag åkte hem för att äta sesampanerad rödspätta.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petriiiis

Åhmajgad. Vad gott det där såg ut!!

Oj haha matten är inte vid liv i min hjärna längre ;)
Men guuud så fint. Det är min dröm, att en dag gifta mig! Komma ridandes till kyrkan.. Ååh god. Hur såg ert bröllop ut?

Haha men Hannis då, det är ju vindruvorna som är sju fel ;)

2012-09-10 @ 11:16:28
URL: http://petrolla.blogg.se
Postat av: Johanna

Jisses så god den där mackan såg ut..
Sv: Man slutar aldrig bli förvånad inom psykiatrin, vissa är verkligen helt absurda.. Ibland undrar jag verkligen hur i helvete dom kan anställa vissa människor. Pinsamt! Ta hand om dig! <3

2012-09-11 @ 13:34:48
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Postat av: Petriiiis

Ja, eftersom man är så himla hjälplös så blir det bara jobbigt att se henne så ledsen och ha så ont. Men det kan inte bli värre nu som tur är.

Aw! Det lät som ett helt perfekt bröllop :') haha! Jag lovar att bjuda dig om det blir en sådan. Fast nu snackar vi om typ fem tio år, men chokladsuget sitter förhoppningsvis i tills dess ;)

Hur kändes det i klänning då? Tvivlar inte en sekund på att den klädde dig så bra så! Måste nästan kännas mer okej om inte någon förväntar sig det?

Kram

2012-09-11 @ 15:38:50
URL: http://petrolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0