Torsdagen den sjuttonde maj

Lite gladare mage nu. Kan äntligen dricka te igen, om jag tar medicin men i alla fall. Har inte druckit te sedan i söndagskväll och det är länge sedan så den koppen jag sitter med nu smakar otroligt bra. Dagen har bjudit på storstädning som var så välbeöhvlig eftersom vi var borta förra helgen och köttätande illrar som dessutom fäller skitar ner rätt bra.

Sen klättring som kändes bra. Jobbade med sånt som egentligen är lite för svårt och det gick bättre än förväntat. Nyss åts dagens middag, majskolv, sparris, avokado och fetaostcreme. Jag kan inte äta grönsaker när magkatarren blommar upp så det var jag sugen på idag=)

Tisdagsutsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0