Stimulansbrist och pryldrömmar

När andra drömmer om dyra väskor, nytt smink och häftiga modekläder så går mina tankar till ett stormkök. Typ det här gasolköket som finns här.

 

För övrigt insåg jag igår att jag inte direkt är förtjust i folksamlingar och mingel samt att min hjärna lider total brist på stimulans eftersom jag bokstavligen kastade mig över den illustrerad vetenskap som landat på hallgolvet. Eller ja, det hade jag nog gjort i vilket fall som helst men jag lustläste den från sida ett till sista sidan, i ett svep. Stackars stackars min hjärna. Den är alldeles för smart för att inte få sånt där oftare.


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Ja ibland! Hur visste du det?

Postat av: aliciasivert

Åh vad härlig du är! Blir så himla peppad på att bli frisk i kroppen och ge mig ut och bo under stjärnorna. Borde blivit avskräckt efter femgradiga regnvädershajken härom veckan, men man glömmer så lätt och du inspirerar så bra.

2012-06-14 @ 22:25:46
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0