En helt vanlig torsdag

Idag bestämde jag att det var shortsväder och det var det. Promenerade till Vällingby och tog tunnelbanan för att möta upp Jonathan för kängshopping inför norgeresan. Jag har dyra fötter. Dom som passade mina fötter kostade ungefär en tredjedel av min månadsinkomst. Mycket bra skor då, som håller i en mindre evighet. Så inte dyrt egentligen, för vad man får, men en hemskans massa pengar är det i alla fall att hala fram vid ett och samma tillfälle. Jag köpte dom inte. Det blev ett par andra men nu när jag gått lite hemma undrar jag om dom ändå inte är för smala. Jag verkar ha världens bredaste fötter. Eller så görs alla kängor för smala. Något är fel i kombinationen i alla fall.

 

Sen tog vi en promenad vid vattnet hemma och letade efter bra ställen att klättra på. Hittade lite lovande ytor. Kan bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0