Tvättvisit

Nytt snabbt besök i hemmet innan jag far vidare. Denna gång tar jag tant P i tassen och åker över till Gotland. Så, dagen är tvätta och packa, igen. Allt som just packats ur ryggsäcken ska ner i densamma igen, fast rent. Ikväll anländer norrlandstanten och som om det inte vore bra nog bara det så kommer alla underbara älskade illrar hem från hotell supermusen. Som jag saknat dom.

Norge var fint, fantastiskt. Klättrade, kastade en snöboll, vandrade, åkte mycket bil och färjor. Var på museer, åt glass och rökt fisk och badade faktiskt en gång fastän den kvällen inte bjöd på mer än sjutton grader på land och något färre i vattnet. Lagade mat utomhus och tältade. Ja och så firades vår femte bröllopsdag på vägen hem. Med en temperatur på nio grader satt vi uppe på hemsedalsfjället i ljungriset och åt potatissallad med rökt lax. Solen sken till och med.


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, sickna fina bilder! Att ni fick fira ert förhållande på en sådan fin plats. Jag hoppas verkligen du kunde njuta fullt ut..!



Tack! Och Amsterdam kommer nog bli massa mys det med.

2012-07-23 @ 20:50:28
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Julia

förstår hur du menar! ibland när jag hittar en riktigt bra låt väljer jag medvetet att inte dela med mig av den för att den ska vara "min låt". Det kanske är lite så du också känner?

2012-07-30 @ 18:58:04
URL: http://ohrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0