Off I go!

Äntligen, äntligen, äntligen!

Om en timme lämnar jag hemmet och påbörjar den långa resan till finaste tant P. Som hon saknats i mitt liv sen vi sågs sist. Jag ska också packa med mig alla fem illrarna för dom ska vara på semester i norrland när jag och Jonathan beger oss till Norge. Det kommer bli spännande, resan påbörjas kvart i tio och jag är framme vid fyra, det är två byten och en halvtimmes paus i Mora. Jag håller alla tummar jag kan hitta för att det inte är för varmt för då får Valle panik eller att det sitter någon hund bredvid oss som reagerar fel på illrar. Blir så jobbigt då.

Happy me. Lugn och ro och tant och te. Vad mer kan man begära egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0