Mer planer

Idag har jag lyxat till det med shopping. Eller egentligen så har jag köpt ett nytt regnställ vilket jag rätt desperat behöver eftersom det jag hade sen tidigare läcker rätt fint efter ett tag i regn. Jag hatar att vara blöt och fuktig, framförallt att ha blöta strumpor. Förhoppningsvis slipper jag det nu när jag äger en mycket fin blå regnjacka med tillhörade svarta tråkiga byxor. Vem är det förresten som bestämmer att nästan alla regnbyxor som är större än storlek 112 eller kostar under 2000 ska vara svarta? Någon med mycket makt måste det vara för det är faktiskt i stort sett så illa. Svart och svart och så svart. Jag vill ha gröna. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0