Mycket spännande fakta om mig


Jag gör alltid snurrade kanelbullar och tycker att skurna som ligger i papper är tråkiga och fegt.

Jag tycker att killar som tränar överkroppen och glömmer bort resten är märkliga. Och ser märkliga ut.

Mörk choklad är underbart.

Jag hatälskar att springa.

Jag älskar att veta saker och att lära mig. På mina vilkor och efter mitt intresse.

Jag går igång alldeles totalt i friluftsbutiker och vill ha allt, oavsett om jag har användning för det eller ej.

Jag önskar att jag vore morgonpigg för jag tycker om morgnar. Dessvärre är jag vansinnigt trött då.

Helst av allt skriver jag siffror med bokstäver för jag tycker om när texten är enhetlig och siffror sticker ut.

Jag har ADHD.

Jag tycker bara om lättsaltade chips med undantag för pringles chips med rosmarin.

Jag är mästare på att påbörja projekt och sedan inte avsluta (se punkten två ovan).

Jag avskyr mediciner men äter tio piller plus två påsar granulat dagligen. Alla utom ett för att hålla magen i hyffsad form.

Jag gillar inte att läsa på datorskärm och förbannar därmed det faktum att vår skrivare inte samarbetar med mig.

Jag älskar frukt och grönsaker.

Jag tycker det är tråkigt att jag inte började klättra tidigare än jag gjorde men är glad att jag började någon gång.

Jag trivs inte i klänning, kjol eller tighta byxor och har aldrig gjort.

Mina vänner bor långt bort. Det är hemskt.

Jag har rätt mycket mjukdjur i sängen.

Fick jag bara dricka en tesort resten av livet skulle det bli earl grey.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken härlig lista att läsa sig igenom.. Plus att jag fick lära mig massa om dig.

Earl Grey, verkligen? Hm.



Sedan älskar jag tanken på snurrade kanelbullar - du har så rätt i det. Önskar jag var mindre lat. När jag nu ens är så hurtig att jag orkar baka så omständiga saker som jästa bullar.

2012-08-16 @ 12:42:32
URL: http://sockerskrin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0