Ogör det jag borde

Jaha, här sitter jag och packar inte. Det är lite otaktiskt med tanke på att vi tidigt imorgonbitti åker till arlanda för att bege oss mot cornwall. Det blir flyg till London och sedan tuffetuffetåg i massa timmar innan vi kommer fram och tillbringar en vecka på den engelska kusten.

För övrigt, jag tror jag är släkt med min bror. När han igår skulle kika på min telefon för att se vad han kunde göra åt minnesbristen utbrast han "ÅH vilken häftig" och tittade faschinerat på mitt ehm mobilsmycke innan han började skruva upp och igen det. Det är just därför jag har det hängande där, för att det är ytterst underhållande och faschinerande att skruva upp och skruva igen och skruva upp... ja det är inga bonuspoäng om man kan gissa vad jag gör under långa resor i kollektivtrafiken.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, åh, du får resa mer!

Massa härliga resor i Hanna-anda, ingen playa del sol här inte. ^^



Precis!

Och så nyss indiskt. Indiskt, kladdkaka och sommarbio. Herreminje, full pott på dagen!



Jag håller med dig om teerna. När man ska äta något till vill man ha något neutralt te - jag brukar ha Earl Grey eller Russian Earl Grey. Och så blommigare när jag bara dricker te (väldigt sällan).



Åh! Vi borde ju träffas och ha promenad och bullbyte. Jag vet att vi talar mycket om sådant förr, men.. Man måste ju få tummen ur någon gång..!

2012-08-17 @ 13:59:32
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha, tror du att du kommer bada i det kalla?



Och dagen blev ju ännu bättre än jag förväntade mig. Helt otroligt!



Och te brukar alltid fungera för mig. Värmande, lugnande, gott.. :) Och bullpicknick lät ju inte alls dumt..!

2012-08-18 @ 08:22:18
URL: http://sockerskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0