Cornwall

Tupplur i londonpark i väntan på tåg
 
 

Gata med fint namn i Looe
 
 

Promenadutsikt
 
 
Badstrand i lågvatten
 
 
Mer promenadutsikt
 
 
Efterrätt, pannkaka med hemgjord björnbärssylt
 
 
Mina skor, hälarna är på samma ställa
 
 
Så glad blir man av att bestiga en stenbumling
 
 
Middagsfisk som var godare än snygg
 
 
Vi gick mycket...
 
 
..och pausade ibland
 
 
Cream tea, scones, sylt, clotted cream och så te
 
 
Underbart fönster som jag ville adoptera och ta med hem
 
 
Besökte trädgården eden project och åkte 740 m linbana
 
 
Ännu mer promenadutsikt
 
 
Vi tror det var ett kyrktorn fast det mer ser ut som något slottsartat
 
 
Sen hamnade vi London ett dygn innan det var hemfärdsdags
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Menguuud, så fint. Älskar bilden på dig när du sover. Och sconesen. ååååh.

Jobbigt att vara laktosintolerant. Verkligen. Jag lider med dig och allt din mage protesterar mot.

Fast te och bullar är ju väldans mysigt, det med. Inget man säger nej till. Trots att jag åt glass idag ändå, när det regnade ute :3

2012-08-31 @ 21:00:33
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Petra

Hanna, din lilla upptäckare! Fasen vilka underbara bilder. Att du är gift? Det hade jag inte en susning om. Men vad häftigt! Grattis (4 år försenat) :).

Eh JA. Rödbetssallad är så sjukt gott! Antingen till skinka eller köttbullar. Åh herre.. jag kan leva på det ;)

2012-09-06 @ 17:59:32
URL: http://barapetriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0