Operation underhålla illrar

För närvarande bebos vår tvåa av två människor och åtta illrar. Dessa illrar är uppdelade i två, tre på ena sidan och fem på andra. Det betyder mindre yta för alla än dom är vana vid och det betyder ju då i sin tur att det krävs mer aktivering för att det inte ska bli uttråkade pälsisar.

Så idag har jag varit på tre promenader, försökt underhålla en iller med mycket liten hjärna genom en aktiveringsleksak. En del håller sig fortfarande lugna men jag ser framför mig hur dom är om två veckor.... undrar om jag får sova då eller om det är klickerträning-promenad-gos-bus-aktivering nonstop. Den som överlever får se. Fram tills dess hoppar jag avspärrningar, tömmer lådor och medicinerar gammeltant.


Dagens jag i ett annat badrum


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åtta?! Herregud, vad i samlar på er.. Att ni kan se skillnad på alla små ullbebisar.. ;)



Och ja, det är det verkligen.. Måndagar som lediga och tisdagar som lediga.

2012-04-17 @ 10:52:44
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Tant P

Ptja, ingen kan havda att du kommer lida brist pa motion efter detta! Och som sagt, jag tror mig vara skyldig dig en forstfodd, en njure och snart en halv lever.

2012-04-17 @ 14:56:17
Postat av: Anonym

Vill du vinna usa twisted bikini?



Det är superduper enkla regler!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-17 @ 15:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0