Nya skor

Jag shoppar inför Londonresa. Nya skor tillexempel. Nya skor som är bra att gå i och dessutom vattentäta för både där och här tenderar det att regna lite mer än mina ganska nya och väldigt älskade skor klarar av. Jag blir helt enkelt genomblöt av att bära dom i regn. Annars är dom det bästa paret skor jag någonsin haft. Sköna, lätta och ger mig bra hållning.

 

Sedan har jag med samma tema och tanke även köpt ett regnskydd till min ryggsäck. Typisk shopping när man ska till en storstad va? Sist jag var där åt jag väldigt god chokladkaka med chokladsås till. Fast dagens mat har inte varit så illa heller, först dagens rätt på ett vegetariskt och ekologiskt cafe. Wokade grönsaker med halloumi och sen pasta med världens sötaste små ekskivlingar, cashewnötter och god ost.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0